U Društvenom centru Drenova 21.i 22. listopada 2021. od 10 do 15 sati održane su zanimljive radionice u vezi menadžmenta volontera koje su nam pripremili naši partneri na projektu Udruga Smart.
Marta i Tamara, simpatične i iskusne predavačice objasnile su nam zanimljivo, kreativno i sadržajno što sve trebamo znati da bi volontere uspješno pronašli, odabrali i zadržali. Pričale su nam o važnosti dobroga plana i opisa volonterskog mjesta te motivacije bez koje ne bi bilo volontiranja.
Osim toga pokazale su nam na što sve trebamo obratiti pažnju zakonski i administrativno.
Na ovoj edukaciji sudjelovali su divni ljudi iz Udruge Portić, Foliot – Centar za djecu i mlade Matulji, Hrvatski kulturni dom na Sušaku, Caritas riječke nadbiskupije, Hospicij Marije K Kozulić, Prostor Plus, Udruga Dren, Udruga umirovljenika Delnice, Udruga Bez granica i Udruga PaRiter.
Nekoliko sudionika radionicu je pratilo on line preko Zoom-a i ovim putem zahvaljujemo Tamari i Marti te svim sudionicima radionice na strpljenju i razumijevanju ovog tehnološkog izazova.
Posebno su bile zanimljive vježbe u grupama. Sve što smo naučili, odmah smo utvrdili na primjerima. Uz konstruktivne primjedbe i prijedloge, smijeh i dobro raspoloženje zaključili smo da jedva čekamo sljedeći tjedan i drugi modul.
I ne zaboravite na domaću zadaću!